kolmapäev, 9. juuni 2010

Ainult neli nädalat veel...

...jäänud minu ärasõiduni. Ei suuda uskuda, et see seiklus hakkab nüüd läbi saama. Kuidagi imelik tunne ja muutun aina kurvemaks, sest üks väga tähtis inimene jääb siia maha :(. Ma ei taha sellele veel mõelda, aga see muutub aina reaalsemaks, sest eesolev nädalavahetus on meil viimane koos. Õeke, meil saab aga olema veel väga väga palju häid ja meeldejäävaid hetki koos, selles olen ma kindel ;), hakkab saama!!!!


Niisiis, aitab halamisest ning jätkan sealt, kus pooleli jäi. Siin veel natukene pilte Mirjami ja minu tripist...oi, küll see oli ammu :D

Šveitsi parlamendihoone Bernis

Purskkaevud parlamendihoone ees

Telkimisplats ja piknik

Fribourgi funiculaire
Huvitav ühistranspordivahend, mis töötab kanalisatsiooniveega, kui üks kahest vagunist ülese jõuab ja uued inimesed on peal, siis täidetakse mingisugune paak veega täis ning uus sõit võib alata, kuna ülemine osa muutub raskemaks ja sedamoodi ta siis töötab. Ei oska seda nii täpselt ka seletada, kahjuks.

Fribourg

With my ride

Olümpiaga seotud hoone Lausannes

Olümpiamuuseum

Vaade Lausanne'i linnale ja Genfi järvele (Lac Leman)

Kaisa viisime täna lennujaama ära. Väga palav ilm oli, et kõik ägisesid autos - eriliselt piinav oli kuumus lastele. Aeg Kaisaga oli nii meeldiv, et mul on tunne, nagu oleks ta alles tulnud ja mis mõttes ta juba lahkub. Nüüd jään siis Kirstit ootama!!
Väikene kokkuvõte meie tegemistest. Kaisaga külastasime Rheinfalli, mis asub Šveitsi ja Saksamaa piiril. Olen juba kunagi ammu seal käinud...kusagil kümme aastat tagasi vist, aga kõik oli veel meeles, sest sellist vaatepilti ei unusta naljalt. Minu arust olime seekord aga teisel pool jõge.

Rheinfall on ikka VÕIMAS!

Nüüd on jälle uneaeg kätte jõudmas. Head ööd!!!

1 kommentaar:

  1. Rheinfalli ma nautisin rongi aknast kui ma šveitsi poole vurasin ja kui tagasi tulin ;) Võimas oli küll!

    VastaKustuta