esmaspäev, 7. juuni 2010

Time is flying...




Uuhh...andke andeks, et ma pole siia ikka väga väga pikka aega kirjutanud. Pole sellist naega leidnud, kus tunnen, et istun maha ja hakkan kirjutama.
Ma ei mäletagi, kus pooleli jäin. Vahepeal oli mul väikene puhkus, mille ajal tegime Mirjamiga väiekse Šveitsi-tripi, mille käigus külastasime Berni, Fribourgi ja Lausanne'i. Reisi planeerisime täpselt õigeks ajaks, sest siis tuli ilus ja kuum ilm meile tagasi. Ainuke miinus oli, et meie autol oli konditsioneer parajasti katki. Mis seal ikka. Berni aga ma armusin ära, vägavägaväga kena linn, sinna võiks täitsa tagasi minna. Fribourg oli ka suht armas. Naljakas oli, et Bernist ei ole Fribourg üldsegi kaugel, kuid seal räägitakse juba prantsuse keelt. Linnas ringi jalutades oli tunda ka hoopis teist hõngu, majad teistsugused ja nii edasi ja nii edasi. Erinevusi leiab palju. Lausanne'st nii palju, et midagi erilist see küll polnud. Mulle jättis ta väga segamini mulje - linn asus mäe nõlval ning linnas oli palju busse ning üldse autosid ja majad olid nii mitmel erineval tasandil, et üldsegi ei saanud aru, kus asume. Samas asub Lausanne Lemani järve kaldal ning järve ääres oli õhtul väga mõnus päikese käes istuda.

Vaateid Bernist:





Berni karud


Sama nädala lõpu veetsin ikka Zürichis Marite juures. Reedesel päeval, kui Marite tööl oli, kokkasin mina ikka hoolega. Küpsetasin kolm erinevat kooki. Täitsa uhke enda üle! :D Nädalavahetusel sai ka pidutsetud ja puhatud...kõike :).
Esmaspäeval läksin Kaisale lennujaama vastu ning tagasi koju. Terve nädala on Kaisa juba siin olnud ning oleme ka korralikult erinevaid asju ette võtnud ja nalja sajaga saanud.
Tegelikult peaks nüüd magama minema, et jätkan mõni muu kord...võib-olla :D! Head ööd!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar